ענת קאופמן (כהן) ושות'
משרד עורכי דין ונוטריון

073-3744558

phone6, phone, contact, telephone, support, call

ביטוח תאונות אישיות תלמידים

מאמרים נוספים:

מאמרים נוספים:


כל הורה מחויב לרכוש באמצעות תשלומי החובה לבית הספר גם ביטוח תאונות אישיות. רבים אינם יודעים וחברות הביטוח אינן ממהרות לחשוף כי תשלומים אלו מקנים לתלמידים זכויות רבות ומגוונות. הביטוח

במסגרת פוליסת הביטוח "תאונות אישיות" יפוצו התלמידים הנפגעים בתאונה שבגינה נגרמה הנכות גם אם אף אחד לא אשם בתאונה, וגם אם הבית ספר/ משרד החינוך או כל גוף אחר לא התרשל. גובה הפיצוי נגזר מהיקף הנכות של התלמיד.

הפוליסה מכסה את התלמידים בכל שעות היממה ובכל מקום.
הפוליסה מכסה נזקי גוף שנגרמו עקב פגיעה בתאונה, כולל פגיעות בשיניים. הכיסוי הינו לתאונות המתרחשות 24 שעות ביממה, בכל ימות השנה, בכל מקום בישראל או בכל מקום אחר בעולם, גם מחוץ למסגרת הלימודית, בין שיש לה קשר לפעילות של הילד כתלמיד ובין אם לא , וכן גם אם התאונה התרחשה בבית הספר או בבית, בקייטנה או בתנועת נוער.

ביטוח תאונות אישיות תלמידים מכסה במקרה של אירועי תאונות מכל הסוגים למעט תאונות שהפיצוי עבורן מוסדר על פי חוק כגון: תאונות דרכים, מלחמה ופעולות איבה וטרור, פעילות צבאית סדירה ונזק הנגרם במהלך עבודה.

התיישנות
חשוב לדעת כי תביעות על פי פוליסת ביטוח תאונות אישיות מתיישנות בחלוף תקופה של 3 שנים בלבד מיום קרות הנזק, ולא 7 שנים כפי שרבים טועים לחשוב. בדומה לכל תביעה נזיקית, לגבי קטין המועד מתחיל להיספר מיום הגיעו לגיל 18 ולמעשה זכאי להגיש התביעה עד גיל 21 בלבד

תביעות נוספות
חשוב לדעת כי בנוסף לתביעה על פי פוליסת תאונות תלמידים, הרי שבכל הנוגע לתאונות במסגרת פעילות בית הספר, קיימת גם אפשרות להגיש תביעה אזרחית בגין נזקי גוף במקרים בהם קיימת רשלנות של המוסד החינוכי או של העירייה.

עו"ד ענת קאופמן (כהן) ושות' הינו משרד עורכי דין מומחה, ובעל ניסיון רב שנים בליווי משפטי וניהול הליכים אל מול חברות הביטוח ועורכי דינם.

זקוק לעורך דין ביטוח תאונות אישיות? – תן לנו להילחם למענך!
 
ענת קאופמן (כהן) ושות'
משרד עורכי דין ונוטריון


מטרת הביטוח:
חוק חינוך חובה מטיל על משרד החינוך ועל הרשויות המקומיות לערוך ביטוח "תאונות אישיות" לכל התלמידים הלומדים במוסדות חינוך שבתחום שיפוטם. מדובר בפוליסת ביטוח קולקטיבית הכוללת כיסויים שונים ועיקרם למקרה מוות ונכות עקב תאונה. בהתאם לחוק כל תלמיד (מגיל 6 ועד 18) הלומד במוסד חינוכי הנתון לפיקוח המדינה בכל בעלות שהיא זכאי לביטוח תאונות אישיות תלמידים. לרבות בגני ילדים, לרבות תלמידי ישיבה עד גיל 45 ותלמידי סמינר למורים.
 
 


ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

ונחזור אלייך בהקדם:

מלא את הפרטים

הרצל 7, קומה 5, נתניה 4240004

location6, location, map, marker, pin

073-3744558

phone6, phone, contact, telephone, support, call

09-8350074

print2, print, printer

office@acklaw.co.il

envelop, envelop, mail, email, contact, letter
 

 

- כל הזכויות שמורות -
אין לראות באמור באתר משרד עו"ד ענת קאופמן (כהן) ושות' ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי