ענת קאופמן (כהן) ושות'
משרד עורכי דין ונוטריון

073-3744558

phone6, phone, contact, telephone, support, call

דחיית תביעת סיעוד

מאמרים נוספים:


אנשים רבים באוכלוסייה בוחרים לערוך ביטוח סיעודי, דרך קופות החולים או באופן פרטי, שנועד להגן עליהם כלכלית בעת הצורך, אם בשל גילם המבוגר או מפאת תאונה או מחלה, הם לא יוכלו לתפקד בכוחות עצמם ויזדקקו לעזרת אחרים בביצוע פעולות היום יום הבסיסיות. אולם, אנו עדים לכך שפעמים רבות חברות הביטוח מערימות קשיים על ציבור המבוטחים ומסרבות לשלם להם את תגמולי הביטוח, כולם או חלקם, מנימוקים שונים. במצב זה, מומלץ לפנות מיד לקבלת סיוע משפטי של משרד עורך דין תביעות סיעוד, המתמחה בנושא של דחיית תביעת סיעוד.
 

משרד עורך דין תביעות סיעוד
מכוח חוק חוזה ביטוח, תשמ"א – 1981 וחובת תום הלב בקיום חוזה, חלה על חברות הביטוח חובת הנמקה של דחיית תביעת סיעוד. הנימוקים העיקריים בהן משתמשות חברות הביטוח בעת דחיית תביעת סיעוד, מתייחסים לכך שהאדם המבוטח אינו עונה על הגדרת "מצב סיעודי" לפי תנאי הפוליסה וכי הוא לא גילה את הפרטים המלאים והעדכניים אודות מצבו הרפואי, טרם החתימה על הפוליסה. משרד עורך דין תביעות סיעוד כמו גם עו"ד ביטוח סיעודי בזכרון יעקב ובמקומות נוספים, מחזיקים בידע התיאורטי והכלים המעשיים הנחוצים לשם התנהלות יעילה ומהירה מול החברות המבטחות ומימוש מהיר ומלא של זכויות המבוטחים.

עו"ד ביטוח סיעודי בזכרון יעקב
נימוק נוסף בו נוטות להשתמש חברות הביטוח בעת דחיית תביעת סיעוד, הוא כי בפוליסה מנויים מקרים רפואיים חריגים, הפוטרים אותן מהחובה לשלם את הכספים למבוטח, למרות היותו במצב סיעודי. עו"ד ביטוח סיעודי בזכרון יעקב וברחבי הארץ יוכל לסייע לכם בבחינת "האותיות הקטנות" בפוליסה, מתן מענה מקיף ופרשנות המגנה על האינטרסים שלכם המבוטחים.

עו"ד ביטוח סיעודי בהרצליה
דחיית תביעת סיעוד אינה עובדה מוגמרת אלא אפשר לפעול לשינויה באמצעות ייעוץ משפטי וסיוע של עו"ד מומחה בתחום. עו"ד ענת קאופמן מייצגת מזה שנים רבות, מבוטחים רבים בהליכי ערעור על החלטות חברות הביטוח. לכן, חשוב שלא תוותרו על זכויותיכם ותפנו כבר עכשיו אל משרד עו"ד ענת קאופמן, בכל מקרה של דחיית תביעת סיעוד.
 
ענת קאופמן (כהן) ושות'
משרד עורכי דין ונוטריון

 


ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

ונחזור אלייך בהקדם:

מלא את הפרטים

הרצל 7, קומה 5, נתניה 4240004

location6, location, map, marker, pin

073-3744558

phone6, phone, contact, telephone, support, call

09-8350074

print2, print, printer

office@acklaw.co.il

envelop, envelop, mail, email, contact, letter
 

 

- כל הזכויות שמורות -
אין לראות באמור באתר משרד עו"ד ענת קאופמן (כהן) ושות' ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי